***STREFA SUPER MAMY JUŻ DZIAŁA. ZOBACZ KONIECZNIE*** ZABAWKI OGRODOWE JUŻ W OFERCIE NA 2021 ROK! ***
  • Gra Mezo (PL)

Symbol: GXP-765179
Wiek Od 14 lat
247.41
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24h
Cena przesyłki 0
GABARYT SPRAWDŹ 737171052 0
KURIER INPOST 13
Paczkomaty InPost 13
KURIER DHL, DPD 15
PRZESYŁKA KURIERSKA 15
kurier DHL 17.8
kurier 18.5
kurier za pobraniem 36
DHL niestandradowy wymiar powyzej 120x60x60 cm 39.97
Dostępność Średnia dostępność
Waga 0.15 kg

Zapytaj o koszt dostawy 737171052

Zostaw telefon

Mezo to innowacyjna gra area control i dudes on a map dla 2-4 graczy zainspirowana mitologią Majów. Będziesz kontrolował potężnego Boga, plemię złożone z jego Wojowników, Szamanów oraz Czempiona. Plemiona te zmierzą się w walce o dominację, będą budować piramidy i składać krwawe ofiary na cześć swoich Bogów. Dzięki unikatowym figurkom Bogów, asymetrycznemu zarządzaniu i rozbudowanym, licznym sposobom osiągnięcia zwycięstwa, jest to niezwykle regrywalna oraz pełna rywalizacji gra.

Przebieg rozgrywki
Gra podzielona jest na 3 epoki, z których każda dzieli się na takie same etapy. W każdej z epok gracze rozpoczynają od Etapu Początku Epoki: odsłonięcia kafla Gniewnego Boga, a także wybrania umiejętności ze swojej planszetki, z której będą mogli korzystać do końca gry. Tych umiejętności jest 9, a kolejne odblokowywane będą w dalszej części gry. Ich wybór i możliwość dobierania w dowolnej kolejności, znacznie wpływa na regrywalność i różnorodność każdej rozgrywki.

W Etapie Plemienia gracze rozmieszczają swoich Czempionów i jednostki w Regionach na mapie. Następnie, w Etapie Bogów, każdy z graczy przywołuje swojego Boga. Następnie używa przypisanej do Boga umiejętności, w jednym z Regionów, z którymi Bóg graniczy.

Największa część rozgrywki toczy się w Etapie Konfliktów. W każdym Regionie dochodzi do przeprowadzenia i rozwiązania Konfliktu. Są także Regiony Błogosławione, w których Konflikty rozpatruje się inaczej. By określić Region z Konfliktem, należy odkryć kafel Konfliktu, a następnie każdy gracz bierze w nim udział, niezależnie od tego, czy posiada w danym Regionie swoje figurki, czy nie.

Etap Konfliktów
Każdy z graczy do rozwiązania Konfliktu wybiera jedną ze swoich kart Boga, a następnie wybiera i rozpatruje przedstawione na niej akcje. Konflikt rozwiązuje się, dzięki określeniu największej Siły w Regionie (mają na nią wpływ Czempioni, Szamani, Glify, Wojownicy i Premie graczy). Następnie przechodzi się do rozwiązywania Konfliktu w kolejnym Regionie i tak dalej. Gdy gracz nie może lub nie chce wykonywać akcji, może spasować i zyskać w zamian korzyści wciąż bierze jednak udział w Konflikcie. W tym etapie niektóre jednostki mogą zostać poświęcone Gniewnemu Bogowi. Pozostałe wracają do rezerw graczy.

Gracz o największej Sile otrzymuje nagrodę wypisaną na kaflu Ołtarza w danym Regionie. Znaczenie ma także to, kto posiada największą liczbę Szamanów i Wojowników w danym regionie, ponieważ dzięki temu aktywuje umiejętności w Nieśmiertelnym Kalendarzu i Heroicznym Kodeksie. Ciekawe jest rozpatrywanie remisów, gdyż o zwycięstwie decyduje ten, kto ma w danym Regionie Czempiona, nawet jeśli nie jest jednym z remisujących graczy.

Etap Końca Epoki
W Etapie Końca Epoki gracze zdobywają punkty za Szamanów i Wojowników umieszczonych w Nieśmiertelnym Kalendarzu i Heroicznym Kodeksie, a także za elementy Piramidy rozmieszczone w Regionach w ramach swoich akcji. Pod koniec gry gracze otrzymują także PZ równe wartości, na której znajduje się ich znacznik Oddania, a także za umiejętności Plemienia.

Sprawdźcie, który z waszych Bogów będzie tryumfował nad resztą panteonu.

Ufundowana w 24 godziny
Ten klimatyczny tytuł od amerykańskiego studia Kolossal Games został sfinansowany na Kickstarterze w 24 godziny.

Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Sklep zamknięty

​Sklep nieczynny do odwołania. Przepraszamy